..::پسرها هویت ثابت ندارند!!
.::.::.!AnTi BoY FrieNdS.::.::.
شعار ما =نابودی پسر ها
Home - Archive - E-mail - Deily - Theme - Profile


..::پسرها هویت ثابت ندارند!!

پسران در 6 ماه اول دوستی



۱- نمیدونم چرا تورو یک جور دیگه دوست دارم هیچوقت چنین احساسی نداشتم. (حالا اولشه)

۲- من رو راست و صادقم. (آره چیزایی رو که دلت میخواد میگی با 100% سانسور)

۳- من بخاطر سکس با تو دوست نشدم(.بعدا معلوم میشه !)

۴- تو همونی هستی که من دنبالش میگشتم( البته بعد از ...)

۵- بدون تو میمیرم. (منم نباشم بلاخره میمیری)

۶- من با بقیه فرق دارم. (تو هم هیچ مالی نیستی)

۷- من فقط با تو چت میکنم.(البته اگه بقیه چراغ ها خاموش باشن)

۸- تو تمام زندگی منی.(جدی نمی گیرم راحت باش)

۹- تو معنی عشق رو به من فهموندی.(عشق یه چیزی مثل کشک و دوغ...)

۱۰- هیچوقت بهم نگو خداحافظ.(تو فکره گفتنش هستم)


پسران در 6 ماه دوم دوستی



۱- دوست داشتن تنها که کافی نیست.(راست میگه تو دوستی باید پول و این جور چیزا هم باشه تا پسره خوشش بیاد)

۲- من که نمیتونم همه چیزو بهت بگم توقع زیادی داری(.فوزول باشی)

۳- من دیگه نمیتونم تحمل کنم باید بفهمم با تو تفاهم سکسی دارم یا نه.(البته از اولم می خواستی اما روت نمیشد بگی)

۴- شما دخترا همتون یک مدلین.(دلتم بخواد)

۵- فکر میکنم زیادی احساسی برخورد کردم( آره منم چقدر باور کردم)

۶- منم یک مردم مثل بقیه مردا.( بلا نسبت نا مردا)

۷- چت تبادل نظره تو بدبین شدی مگه اشکالی داره؟(نه بابا فرض می کنیم داری توام میری زاغ میزنی)

۸- تمام زندگی که در تو خلاصه نمیشه تو فقط بخشی از زندگی منی.(راست میگه چیزای مهم تر از تو هم هست مثلا...)

۹- آدم به خیلی چیزا میتونه عشق بورزه .(آره گربه چشم و روشم بیشتره)

۱۰- دوران خوبی رو باهات داشتم فراموشت نمی کنم خوشبخت بشی خدا حافظ.(برو به ...)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[darya] []

گپ و چت | طراحی سایت | گالری عکس

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 9438
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



ساعت فلش